Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ

Aγαπημένοι μου φίλοι, δεν ξέρω αν αυτό το μικρό blog (τι blog δηλαδή μπλογκάκι, μπλοκάκι Ν1 σαν αυτά που αγοράζαμε από τα περίπτερα πιτσιρικάδες) έχει πλέον λόγο ύπαρξης.

Δεν ξέρω αν από αυτό το βήμα μπορώ να προσφέρω κάτι και εγώ. Δεν ξέρω.....

Αφορμή στάθηκε το mail ενός φίλου που με προσγείωσε στην μαύρη πραγματικότητα.
Λέει ο φίλος...μπλα μπλα μπλα.. και έμεινα καθηλωμένος και παρακολουθούσα πως θα πάει η ιστορία με έναν μπλόκερ........

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ. ΘΑΝΑΣΗ ΤΙ ΛΕΣ;

Μπορώ εγώ να έχω συνεχή ροή; τι είμαι Θανάση.....ΡΟΜΠΟΤ είμαι;

Μπορώ εγώ να συγκριθώ με τιτάνες του δημοσιογραφικού χώρου;

Ξέρεις Θανάση τι αγώνα έχουν κάνει αυτοί για να ανέβουν;

Ξέρεις Θανάση τι επιτυχίες έχουν;

Ξέρεις πόσες φορές το ρεπορταζ τους έχει γίνει ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ;

Τι να σου λέω τώρα, έτσι έρχετε η καταξίωση και η αναγνώριση;

Τι νομίζεις Θαναση ότι τα θέματα έρχονται έτοιμα;

Τι νομίζεις Θανάση ότι υπάρχει διαβούλευση ,σου δίνω αυτό για τον τάδε, βάλε και εσύ το άλλο για τον δείνα;

ΟΧΙ ΘΑΝΑΣΗ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ.

Τι είναι αυτά που λες, για τζάκια, για αποτυχημένους
πολιτευτές,για άλλους που ανέβηκαν χωρίς να το καταλάβουν, αθόρυβα ,αλλά πέφτοντας θα κάνουν πολύ κρότο.

Δεν μπορώ να ακολουθήσω την σκέψη σου.


Παρακάτω λες ..........ο χωριστράκιας με το μπρογιόλ......τι εννοείς τωρα;
Εγώ τον μόνο χωριστράκια με μπριγιόλ που θυμάμαι είναι ο ΑΓΚΟΠ από τις ελληνικές ταινίες.

Με προβληματίζει πολύ όμως Θανάση το άλλο που αναφέρεις.........και αυτός πρέπει να είναι πολύ άγριος.....

Εδώ βέβαια υπάρχει εξήγηση. Δεν ξέρεις τι έχει περάσει στην ζωή του και τον έκανε άγριο.

Ούτε μπορείς να ξέρεις τι συνθήκες έζησε η τι καταστάσεις βίωσε.
Διάβασε μια ακραία κατάσταση που μπορείς να ζήσεις και να αγριέψεις. ΑΚΡΑΙΑ ΟΜΩΣ!

Δηλαδή:
είσαι σε ένα αεροπλάνο πάνω από τον ΑΜΑΖΟΝΙΟ ,το αεροπλάνο πέφτει και ο
μοναδικός διασωθείς είσαι εσύ.

Βρέχει, αστραπές σκίζουν τον ουρανό,και στη μέση της
ΖΟΥΓΚΛΑΣ που βρίσκεσε , βλέπεις ένα ξέφωτο , πλησιάζεις, και ξάφνου ακούς μια κραυγή

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΥΟΥΟΥΟΥ

να σκίζει το σκοτάδι και να αντηχεί σε όλη την ΖΟΓΚΛΑ,και πετιέτε μπροστά σου ο ΤΑΡΖΑΝ.

Θέλει κάποιον λοιπόν να του κάνει τα θελήματα και σε κρατάει χρόνια στο άγριο περιβάλλον της ΖΟΥΓΚΛΑΣ.

Μετά από αρκετά χρόνια δραπετευεις.

Πως θα είσαι ρε Θανάση;

Αγριος θα είσαι και εσύ.
Οτι σου έμαθε ο ΤΑΡΖΑΝ στη ΖΟΥΓΚΛΑ θα κάνεις και εσυ.


Σου έδωσα χωρίς να μου έχεις πει κάτι και την δικιά μου εκδοχή.
Θα σου δώσω και αλλη μια απάντηση σε μια απορία σου.
Σου εξήγησα ότι αυτοί οι άνθρωποι δρούν με ανιδιοτέλεια. δεν εχουν ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΤΙ.

Απλά μέρα και νύχτα τρέχουν για την είδηση.Ψάχνουν ματώνουν και όλο και κάτι ανακαλύπτουν.ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΘΑΝΑΣΗ!

ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑΔΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΘΑΝΑΣΗ ΜΟΥ.

Μου λες ακόμη ότι γράφει:..το θέμα είναι ηθικό.....
Ξέρεις ποιος είναι ηθικολόγος θανάση μου;

ΗΘΙΚΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΥΛΩΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙ.

ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΘΑΝΑΣΗ

Μια και ξεκίνησα να απαντήσω και στην φίλη Παρασκευούλα από τα παλούκια.
αγαπημένη φίλη

μου παραπονέθηκες πριν 3 μέρες ότι υπάρχει ένα μικρό ποντικάκι μέσα
στο σπίτι σου και σου καταστρέφει τα-χαλιά(βάζω παύλα για να μην μας παρεξηγήσουν),αλλά μου λες ότι δεν θες να το σκοτώσεις.

Κάθησα και σκέφτηκα πολύ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Και νομίζω ότι βρήκα την λύση.
να ΒΑΛΕΙΣ ΦΙΜΩΤΡΟ ΣΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ. Ναι και έτσι θα μπορείς να
παίζεις και να διασκεδάζεις μαζίτου χωρίς να φοβάσαι ότι μπορεί να σε δαγκώσει.ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΛΥΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΑ.

Πιστεύω να σε βοήθησα .
ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: