Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

vrypan : Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΤΩΧΟΥ BLOGGER ΠΟΥ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ Η ΖΩΗ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΠΑΠ Α.Ε

  1. Μου έγινε μία πρόταση που νομίζω ότι έκανα καλά να αποδεχθώ...
  2. Η πρόταση που σας είπα ότι μου έγινε και αποδέχθηκα. http://ub0.cc/zD/8t
3. Μη εκλετεστικό μέλος Δ.Σ. δεν είναι βέβαια τόοοοσο σημαντικό -αλλά είναι κι όλας.


ΕΛΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΤΩΡΑ.
ΑΡΠΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΒΟΥΡ!!!

vrypan

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΠΑΠ Α.Ε

Υ.Γ ΕΙΜΑΙ BLOGGER!!!!!! 1.79 ύψος σε παραγωγική ηλικία, αρρενωπός μελαχροινός
καστανομάτης,82κιλά με τα παπούτσια και τις κάλτσες.
Ζητώ θέση σε Δ.Σ οργανισμού. Δέχομαι και θέση μη εκτελεστικού μέλους εν ανάγκη.
Θα προτιμούσα σε ΔΕΗ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
Οπως έλεγε και ο ΒΟΥΤΣΑΣ το θέμα είναι να τρουπώσεις.

Ονειρό μου να προσφέρω στην χώρα μου.
ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΗΝΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: