Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΧΥΡΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.


Η συνωμοσιολογία ήταν κάτι το οποίο με έκανε να χαμογελώ, να γελώ και σε ορισμένες περιπτώσεις να εκνευρίζομαι με την ηλιθιότητα ορισμένων ανθρώπων (έτσι νόμιζα).

Γύρω μου, γίνονταν σημαντικά γεγονότα κι εγώ ,ακολουθώντας την μάζα κώφευα και προσπερνούσα.

Η απόκτηση εφήμερων καταναλωτικών αγαθών και ο πλουτισμός ήταν αυτοσκοπός. Έτσι, ενώ ήμουνα παρών σ’όλες τις αλλαγές, δεν συνειδητοποίησα όσα ζούσα.

Έζησα την απαξίωση της θρησκείας και είπα: «Δεν πειράζει, ο Θεός είναι μέσα μας».

Έζησα την απαξίωση της αστυνομίας και φώναζα κι εγώ «Οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη».

Έζησα την απαξίωση της πολιτικής και των πολιτικών γινόμενος μηδενιστής και βάζοντας τους όλους στο ίδιο τσουβάλι.

Έζησα την απαξίωση της δικαιοσύνης και με εφαλτήριο το παραδικαστικό τους μηδένησα και αυτούς.

Έζησα την απαξίωση της ελληνικής γλώσσας βλέποντας κι εγώ τα παιδιά μου να χρησιμοποιούν greeklish κι ένα πενιχρό, φτωχό λεξιλόγιο 500-700 λέξεων.

Έζησα την απαξίωση της ιστορίας της χώρας μου απ’τους ίδιους μου τους συμπατριώτες…

Έζησα την απαξίωση των συνόρων και της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας εθελοτυφλώντας πίσω από το αίσθημα «ειρήνης» και «καλής γειτνίασης».

Έζησα την απαξίωση της οικογένειας-χωρίς σχόλια.

Δεν θέλω να με πιστέψει και δεν μπορεί να με πιστέψει κανένα 15χρονο ή 20χρονο παιδί γιατί κι αυτά σκέφτονται τώρα όπως σκεφτόμουν εγώ τότε.

Γιατί και αυτά παρασύρονται όπως και εγώ, από την καθημερινή πλύση εγκεφάλου που τους γίνεται.

Η δικτακτορία της πληροφορίας, μας έχει κάνει όλους ρομπότ.

Γυρνάω πίσω μια 35ετία και τα βλέπω να συμβαίνουν.

ΚΩΦΕΥΣΑ,ΑΓΝΟΗΣΑ,ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ,

ΥΠΟΧΩΡΗΣΑ,ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑ.

Τώρα βλέπω την προσπάθεια να πέσει και το τελευταίο οχυρό που διαθέτει η χώρα.

Τώρα ναι,ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΣΑΜΕ ΤΟ ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΜΑ ΙΔΕΩΝ-ΘΕΣΜΩΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 35ΕΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ 10ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: