Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

"Είμαι εδώ, δουλεύω για τον Ολυμπιακό"

Ο Έβαλντ Λίνεν συναντήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλη Μαρινάκη, και τον πρόεδρο Σωκράτη Κόκκαλη. Οι δύο ισχυροί άντρες του συλλόγου τόνισαν στον Γερμανό κόουτς πως δεν γίνεται να είναι βοηθός του ο Ραμντάν, ο οποίος είναι και γαμπρός του.

Αρχικά ο Λίνεν αντέδρασε όμως στη συνέχεια "ζυγίζοντας" τα πράγματα αποφάσισε να κάνει... πίσω και να δεχτεί να μην έχει δίπλα του τον γαμπρό του.
Έτσι βοηθός του Λίνεν στη τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού θα είναι ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς, ο οποίος ήταν προπονητής του Θρύλου μέχρι το τέλος της περασμένης αγωνιστικής σεζόν.

Ο Λίνεν μετά το τέλος της συνάντησής του με τους Μαρινάκη και Κόκκαλη, τόνισε σε δηλώσεις του: "Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έχει γίνει. Εγώ είμαι εδώ και δουλεύω, είμαι προπονητής του Ολυμπιακού.

Είναι μια πρόκληση να είμαι προπονητής του Ολυμπιακού. Θα μιλήσουμε και πάλι με τον κ. Μαρινάκη και θα δούμε τι ακριβώς θα συμβεί".

Όσον αφορά για την κλήρωση του γιουρόπα λιγκ, σχολίασε: "Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Θα προσπαθήσουμε να περάσουμε στην επόμενη φάση. Εξαρτάται όμως και από το πώς θα παρουσιαστούμε εμείς στα παιχνίδια".
.RED 24

Δεν υπάρχουν σχόλια: