Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ!!




Τα στηρίγματα τα δικά μου είναι ο απλός ο κόσμος. Είναι ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας, αλλά είναι και πέρα από τον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας. 

Ο κόσμος αυτός - όπως σωστά περιγράφετε - αισθάνεται βαθιά πληγωμένος και τραυματισμένος από τα όσα συμβαίνουν. Οι τρόποι που έχει η αξιωματική αντιπολίτευση να αντιδράσει, είναι οι τρόποι που ορίζει το Σύνταγμα.
Και με τους τρόπους αυτούς, τους πιο έντονους, εμείς αντιδρούμε. Και θα συνεχίσουμε να αντιδρούμε, όσο περνάει ο καιρός, ακόμα περισσότερο έντονα. 

Από κει και πέρα, το ποιος χειροκροτεί τον έναν, το ποιος χειροκροτεί τον άλλον, το ποιος δίνει συνθήματα - όπως αυτά που είπατε - εγώ δεν τα κατάλαβα, δεν τα αντελήφθην, ούτε και νομίζω κανένας άλλος τα έχει καταλάβει.
Θα σας πω όμως γενικά ότι, όσο ανεβαίνει το θερμόμετρο των χειροκροτημάτων για κάποιον Νεοδημοκράτη, εγώ είμαι ευτυχής. Χαίρομαι, όλοι στη Νέα Δημοκρατία, παλιοί, καινούριοι, να είναι δημοφιλείς. 

Δεν έχω τίποτα να χωρίσω με κανέναν. Σας είπα την άποψή μου για τον κύριο Καραμανλή. Είναι δικό του θέμα τι θα κάνει, πότε θα το κάνει, αν θα μιλήσει, τι θα πει. Είναι δικό του θέμα να ασχοληθεί με την περίοδο εκείνη. Είναι δικό μου θέμα και ιστορική ευθύνη μου να φτιάξω την καινούρια περίοδο που ζητάει ο κόσμος. 

Αυτό κάνω. Και το κάνω από το πρωί μέχρι το βράδυ με συνεργάτες άξιους. Με μία παράταξη ενωμένη. Και με ένα δυναμισμό που θα τον βλέπετε κάθε μέρα και θα τον αξιολογείτε κάθε μέρα παραπάνω. 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο (19/09/10)

Δεν υπάρχουν σχόλια: