Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

"Δεν τα φάγαμε μαζί τα λεφτά κ. Πάγκαλε.ΜΙΛΑΤΕ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΓΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ;


ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤO PYLES TV TOY ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ


Ονομάζομαι Ελένη Γιατρά. Εργάζομαι σκληρά από 18 ετών σε εταιρεία συσκευασίας και είμαι σήμερα 47. Εχω τρεις γιους που δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βραδυ- οι δύο έχουν από κοινού ένα μίνι μάρκετ και ο τρίτος είναι φωτογράφος σε γάμους, βαπτίσεις κλπ. 

Ο συγχωρεμένος ο άντρας μου ήταν ηλεκτρολόγος.
 
  Κανένας από το σόι μου κ. Χαρδαβέλλα δεν διορίστηκε ποτέ στο Δημόσιο. Οχι πως είναι έγκλημα να διοριστεί κάποιος αλλά διευκρινίζω - θα καταλάβετε γιατί- ότι κανείς απο εμάς δεν ανήκει στην κατηγορια αυτή. Κι ερχεται τώρα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και δηλώνει:

  «Η απάντηση στην κατακραυγή των πολιτών "πώς φάγατε τα λεφτά" είναι ότι "σας διορίσαμε όλα αυτά τα χρόνια στο δημόσιο". Τα φάγαμε όλοι μαζί σε μία πρακτική αθλιότητας, εξαγοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος»

  Ε, όχι κ. Πάγκαλε! ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΑΓΑΜΕ! Και αν μας δείτε, μας φάινεται κιόλας ότι γενικώς δεν τρώμε... Δεν με νοιάζει ποιους διορίσατε στο Δημόσιο και γιατί! Να πατε να τα ζητήσετε από εκείνους τα φαγωμένα αν νομίζετε ότι φταίνε! Το θράσος σας έχει πλέον ξεπεράσει καθε όριο!  

  Δεν έχω ζητήσει ποτέ μου ούτε ένα ρουσφέτι. Εστειλα 3 άντρες στον ελληνικό στρατό και μόνο εγώ κι ο άντρας μου ξέρουμε πώς τα βγάλαμε πέρα! Δεν σας ζητάω δανεικά αλλά ΑΠΑΙΤΩ να με σεβαστείτε! Διορισατε την κόρη σας στο Δημόσιο, "σπρώχνετε" τη σύζυγο για Δήμαρχο και θα μου πείτε ΕΜΕΝΑ ότι "τα φάγαμε μαζί"!

  Δηλώνετε ένα σκασμό λεφτά στα "ΠΟΘΕΝ ΑΙΣΧΗ" σας, κάνετε συλλογή από ακίνητα και αυτοκίνητα, και θα με κατηγορήσετε για "αθλιότητα και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος»! Εσείς οι άθλιοι! Ελεος! Δεν θα ξυπνήσει ποτέ αυτός ο λαός να σας στείλει σπίτια σας; ΟΛΟΥΣ! Πράσινους, μπλε, κόκκινους! Τα ίδια σκ... είστε!

  Ζητάω συγγνώμη αν με τον τόνο μου προσέβαλα κάποιον αναγνώστη, αλλά ΕΩΣ ΕΔΩ! Δεν πάει άλλο!
Ελένη Γιατρά

Δεν υπάρχουν σχόλια: