Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΦΤΑΙΕΙ.....

Eλα ρε Κυριάκο που νοιώθεις τόσο αμήχανα,και δεν έχεις αποφασίσει τι θα ψηφίσεις. Πειράχτηκες Κυριάκο μου γιατί δεν συγκάλεσε ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος για να συζητήσετε;

Τι να συζητήσετε Κυριάκο;

Ο Σαμαράς κουβεντιάζει με τον λαό που τον στήριξε.

ΕΣΥ τώρα Κυριάκο μου ήθελες το καλό του λαού;

Ξέρεις τι θέλατε Κυριάκο μου; SHOW θέλατε.Δεν έκατσε.

Αλλά και πάλι δεν έχετε ανάγκη.

Τα φιλόξενα στρογγυλά τραπέζια , από αύριο θα είναι στην διαθεσή σας.
Πότε για σένα, πότε για τον μπαμπά,πότε για την αδελφούλα.
Και η πλάκα είναι Κυριάκο μου ότι ξέρουμε και τι θα πείτε.
Θα πείτε για την σύγκληση των οργάνων,θα πείτε ότι δεν αναπτύξατε την γνώμη σας,θα πείτε ότι όλα έγιναν ξαφνικά,θα μιλήσετε για δημοκρατικές διαδικασίες... ΑΥΤΑ!
Και η μεγαλύτερη πλάκα Κυριάκο μου είναι ότι ξέρουμε και γιατί θα τα πείτε.

Καταλαβαίνω ότι ορισμένοι θέλετε να υπερψηφίσετε .

Αλλά μην είσαστε τόσο φαταούλες,μην τα θέλετε όλα δικά σας,αφήστε μας την περηφάνια να πούμε ότι εμείς (μέσω του Προέδρου)είπαμε ΟΧΙ.

Και κάτι άλλο ρε φίλε Κυριάκο, αν εσύ υπερψηφίσεις ,τότε σίγουρα εγώ πρέπει να πάω απέναντι.
Γιατί, τι κοινό έχουμε εσύ και εγώ;

Μήπως Κυριάκο μου θα πάρεις σύνταξη στα 70;

Μήπως αύριο το πρωί πρόκειται να σε πάρουν απο την τράπεζα και να σε κάνουν ρόμπα γιατί χρωστάς δύο δόσεις από το καταναλωτικό σου δάνειο;

Μήπως ψάξεις ποτέ στην ζωή σου 99 δραχμές για να συμπληρώσεις κατοστάρικο;(που έλεγε ο μακαρίτης ο Φέρμας).

Είναι κρίμα να χτυπάς αυτό το οποίο σου έχει δώσει τόσα πολλά.

Γιατί δεν λέτε στα ίσια ότι θέλετε να την κάνετε με ελαφριά πηδηματάκια;

Μας περνάτε για πνευματικά ανάπηρους; Νομίζετε ότι δεν καταλαβαίνουμε;

Ηδη στα ψιλά των εφημερίδων,στα blogs που σας υπηρετούν,στις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές συχνότητες,ακούγονται η γράφονται σχόλια του τύπου:''ανοιχτό το πολιτικό τοπίο για νέο κόμμα'' η ''η Ντόρα έτοιμη για νέο κομμα''η ''19 βουλευτές θα την ακολουθήσουν''.

Ο μπαμπάς σας έγινε αρχηγός κόμματος,μετά πρωθυπουργός,τα παιδια του έγιναν βουλευτές,υπουργοί,η κόρητου και αδελφή σου έγινε το νούμερο 2 της παράταξης.

Τι άλλο θέλετε μωρέ αδελφέ μου;
Τι φαταούλες είσαστε;
Τώρα θέλετε να πάρετε και το κομμα; Γι'αυτό δεν γίνονται όλα;

Κυριάκο κλείνοντας θέλω να σου πω(τα λέω σε σένα ,για να τα ακούνε όλοι)ότι οι καιροί άλλαξαν.

Πρέπει να καταλάβετε ότι ο κόσμος έπαψε να ενδιαφέρεται για τις προσωπικές φιλοδοξίες του καθενός σας.
Δυστυχώς θα καταλάβετε, με την πολιτική σας εξαέρωση,ότι δεν υπάρχουν πλέον κουτάβια με κλειστά μάτια ,για να σας ακολουθήσουν σε κάθε πολιτική σας σκοπιμότητα.

Όποιος πιστέψει ότι υπάρχουν ανθρωποι που μπορεί να ακολουθήσουν τυφλά κάποιους που η περουσία τους ανέρχεται σε εκατ. ευρώ ,ενώ παντού βασιλεύει η εξαθλίωση,η φτωχεια,η μιζέρια,η ανασφάλεια και η πείνα,

ΠΛΑΝΑΤΑΙ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: