Κυριακή 30 Μαΐου 2010

O Γκαλέτι στην Τρίπολη



Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι έδωσε το "παρών" στα εγκαίνια του καταστήματος «PUMA Τρίπολη» όπου υπέγραψαν αυτόγραφα στους πολλούς φίλους του ποδοσφαίρου οι οποίοι κατέκλυσαν το κέντρο της πόλης.

Ο Αργεντινός μίλησε για την Τρίπολη, το Παγκόσμιο Κύπελλο αλλά και το φιλικό φιλανθρωπικού χαρακτήρα που θα γίνει την Κυριακή στις 17:00 απόγευμα στο γήπεδο του Αστέρα.

Η συνέντευξη του Λουτσιάνο Γκαλέτι:

Ποιές οι εντυπώσεις σου από την πόλη της Τρίπολης;
Είχα ξαναέρθει στην Τρίπολη με τον Ολυμπιακό. Τότε βέβαια ήταν ημέρες πρωταθλήματος και δε μπόρεσα να δω με ηρεμία την πόλη γιατί ήμουν συγκεντρωμένος στο στόχο μου με την ομάδα. Τώρα όμως, είχα τον χρόνο, είδα την πόλη και μου άρεσε πολύ η αγάπη του κόσμου.

Πώς εισπράττεις την αγάπη του κόσμου, αυτή την δύσκολη περίοδο της ζωής σου;
Είναι πολύ σημαντικό για μένα, ιδιαίτερα τώρα που τελείωσε μια δύσκολη σεζόν για μένα, να βλέπω ότι ο κόσμος είναι δίπλα μου. Είμαι αισιόδοξος σε ότι έχει να κάνει με το προσωπικό μου θέμα είμαι αισιόδοξος. Μέχρι τις 10 Ιουνίου θα έχουν βγει τα αποτελέσματα όλων των εξετάσεων και θα ξέρω για το μέλλον μου. Έχω θετική σκέψη ότι όλα θα πάνε καλά!

Ποιό το σχόλιο σου για τη συνύπαρξη Ελλάδας-Αργεντινής στο Παγκόσμιο Κύπελλο;

Ελπίζω πρώτα από όλα να πάνε καλά τα πράγματα και να προκριθούν και οι δύο ομάδες. Και η Ελλάδα και η Αργεντινή. Για την Ελλάδα η κατάσταση είναι γνωστή. Παίζουν χρόνια μαζί, έχουν τον ίδιο προπονητή και το πλάνο τους είναι συγκεκριμένο. Αντίθετα, για την Αργεντινή τα πράγματα είναι διαφορετικά. Έχει προπονητή που είναι λίγο σχετικά διάστημα στην ομάδα.

Είσαι άνθρωπος με ευαισθησίες και την Κυριακή θα είσαι παρών στο φιλικό αγάπης στο γήπεδο του Αστέρα. Μίλησε μας για αυτό;
Είναι σημαντική η αγάπη που μας δείχνει ο κόσμος αλλά επίσης σημαντικό είναι να δείχνουμε και εμείς αγάπη προς τον κόσμο. Με κινήσεις όπως το φιλικό που θα γίνει στο γήπεδο του Αστέρα, μας δίνεται η ευκαιρία να βοηθήσουμε παιδιά που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Παίκτες όπως εμείς που έχουμε αγωνιστεί σε μεγάλες ομάδες και είμαστε αναγνωρίσιμοι πρέπει να βοηθάμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: