Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΑΔΕΣ ΝΑ ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑI ΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!

............

Δεκατρείς οδηγοί της ΕΑΣ υπέστησαν τον απόλυτο εξευτελισμό εκείνο το πρωινό της 9ης Σεπτεμβρίου 1992. Το... έγκλημά τους; Πήγαν να πάρουν κάποια χαρτιά από την Εισαγγελία για να καταθέσουν τα δικαιολογητικά απόκτησης άδειας λεωφορείου.

Με το που περνούσαν μπροστά από το Εφετείο της οδού Σωκράτους έπεφτε επάνω τους το... σμήνος των συναδέλφων τους. Πρώτα τους ξυλοκοπούσαν, μετά τους έφτυναν και στο τέλος τους... έγδυναν και τους παρατούσαν γυμνούς εν μέσω της πλατείας Ομονοίας.

Ωσπου οι αστυνομικοί του δίπλα τμήματος να βρουν και να φέρουν σεντόνια (οπότε οι οδηγοί αποκτούσαν λουκ... στωικού φιλοσόφου!), οι άνθρωποι είχαν υποστεί τα πάνδεινα. Περαστικοί τούς έδειχναν και γελούσαν, φωτογράφοι τους απαθανάτιζαν, παιδάκια τούς κορόιδευαν ­ αφήστε που για προφανείς λόγους το προσωνύμιο «Κολλάδες» τούς κόλλησε έκτοτε...

Και όσο για την τιμωρία των ξεγυμνωτών... δεν ήλθε ποτέ. Κάποιοι «ύποπτοι ξεγυμνώματος» προσήχθησαν στο Δ' Αστυνομικό Τμήμα, όπου, όταν τα ­ ντυμένα πλέον ­ θύματά τους τούς αναγνώρισαν, διημήφθεισαν απολαυστικοί διάλογοι: «Εγώ είμαι φίλος και συνάδελφός σου οκτώ χρόνια. Είναι δυνατόν να σε έγδυσα; Οχι, πες μου, ρε Κώστα, σε βάρεσα;». «Μ' έσπρωξες...». «Εγώ, ρε; Εγώ πήγα να σε... σώσω, ρε!».

Οπως και να έχουν τα πράγματα, στο δικαστήριο άπαντες οι κατηγορούμενοι ως διαπομπευτές αθωώθηκαν...

Και σύμφωνα με τον κ. Κολλά, «αυτοί που έγδυσαν τους ανθρώπους δεν ήταν εργαζόμενοι της ΕΑΣ. Εγώ τους είδα ­ είχα συνάντηση με τον Ανδρέα Παπανδρέου εκείνη τη μέρα και με κάλεσαν άρον άρον όταν ξεκίνησαν τα επεισόδια. Πήγα τρέχοντας και τους είδα: δεν ήταν απ' τους δικούς μας. Οι συνάδελφοί μας ήλθαν να σώσουν την κατάσταση όταν μαθεύτηκε το περιστατικό στόμα με στόμα. Και επειδή τους ήξεραν, τα έριξαν όλα επάνω τους και τους μήνυσαν»

Διαβάστε περισσότερα: ΕΔΩ

ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: