Κράτος-«πυραμίδα», συνδυασμένο με επαιτεία, εξάρτηση και πολιτικούς που χρηματίζονται χαρακτηρίζει την Ελλάδα με άρθρο του στην εφημερίδα «Νational Ρost» του Καναδά ένας επίδοξος επενδυτής, ο οποίος ενεπλάκη κατά το παρελθόν με την ελληνική γραφειοκρατία! Πρόκειται για τον κ. Στίβεν Ερλ, διευθύνοντα σύμβουλο της ΑirSea Lines Ιnternational Canada Ltd., η οποία δρομολόγησε ανεπιτυχώς υδροπλάνα στη χώρα μας.
Στο άρθρο του ο κ. Ερλ μιλάει για την επένδυσή του, εξαιτίας της οποίας είχε «άμεση επαφή με όλους τους υπουργούς της κυβέρνησης, με διοικήσεις τραπεζών, με δημόσιους λειτουργούς, καθώς και με τα μέσα ενημέρωσης» , όπως αναφέρει χαρακτηριστικά. «Γνωρίσαμε τη νοοτροπία της αγοράς εργασίας και τους κανόνες λειτουργίας των επιχειρήσεων. Οπως διαπιστώσαμε, ήμασταν σαν την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»!
Ο κ. Ερλ σημειώνει: «Το πρόβλημα με όσα γράφονται για την ελληνική οικονομική κρίση είναι ότι ελάχιστοι από τους γράφοντες έχουν ίδια πείρα από την κατάσταση στη χώρα. Προσωπικά την είχα. Επένδυσα 20 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να συνδεθούν μεταξύ τους τα απομακρυσμένα νησιά. Κατέληξε μάλιστα στο συμπέρασμα, ότι «έπειτα από πολυετή, πολυδάπανη και βαθιά ανάμειξη στην “ελληνική πραγματικότητα” δεν μπορεί να υπάρξει σωτηρία για την Ελλάδα, διότι οι Ελληνες με τις ανεδαφικές πεποιθήσεις και πρακτικές τους δεν μπορούν να προσαρμοστούν σε κανένα σχέδιο διάσωσης».
Και αναφέρθηκε στις αιτίες: «Πρώτον, διότι το πολιτικό και οικονομικό σύστημα είναι σχεδιασμένο για να κάνει τους ξένους επενδυτές να αιμορραγούν. Στην πραγματικότητα το χρέος, οι επιδοτήσεις, τα αναπτυξιακά προγράμματα και η συναίνεση όλων στη διαιώνιση ενός φαύλου συστήματος αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού σχεδίου της χώρας. Οι πολιτικοί δεν αντιμετωπίζουν το χρέος ως οφειλή, αλλά ως έσοδο.
Το ελληνικό κράτος δέχεται χρήματα τα οποία δεν μπορεί ούτε προτίθεται να επιστρέψει. Πρόκειται για ένα υβρίδιο σχήματος “πυραμίδας”, επαιτείας και εξάρτησης» σημειώνει χαρακτηριστικά στο συκοφαντικό, το λιγότερο, άρθρο του για τη χώρα μας. «Σκεφθείτε μόνο αυτό. Θεωρητικά λαμβάνουν χρήματα υποσχόμενοι να υλοποιήσουν συγκεκριμένα μέτρα, να τα αποπληρώσουν με τόκο και να τα διαχειριστούν με σύνεση. Ωστόσο έως σήμερα δημιουργούν νέα χρέη προκειμένου να αποπληρωθούν τα παλιά. Τώρα που δεν υπάρχει κανένας να τους δανείσει το σύστημα καταρρέει. Αυτό ακριβώς είναι το σχήμα της πυραμίδας» τονίζει. Δεν σταματά όμως σε αυτά.
Σημειώνει επίσης ότι χρημάτιζε πολιτικούς. «Οπως έγινε και στη δική μου περίπτωση, τα χρήματα που έφταναν σε χέρια πολιτικών ξοδεύονταν για την εξαγορά ψήφων και για τη δημιουργία μηχανισμών που επέτρεπαν σε κομματάρχες να τα εγκολπώνονται. Είναι σαν τον επαίτη που ζητάει χρήματα και αντί να αγοράσει τροφή τα ξοδεύει σε αλκοόλ... Συνεχίστε έτσι!» μας προτρέπει ειρωνικά. Καταλήγει δε σε μια... πρόταση: «Να αποβληθεί η Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Για να γλιτώσει η χώρα από τη μόνιμη βλάβη και για να ενισχυθεί η ΕΕ.
(...) Αν η Ευρώπη θέλει ένα ισχυρό ευρώ και μια de facto “εθνική ταυτότητα”, τότε θα πρέπει να δείξει σε τριτοκοσμικές οικονομίες όπως η Ελλάδα ότι οι νόμοι ισχύουν και οι συμπεριφορές αξιολογούνται». Εξάλλου, πιστεύει ότι για να σωθούμε πρέπει να... μείνουμε μόνοι: «Στην περίπτωση της Ελλάδας, όμως, είτε 60 δισ. είτε 200 δισ. ευρώ δοθούν θα έχουν την ίδια τύχη με τα 20 εκατομμύρια που επενδύσαμε για να βοηθήσουμε αυτή την όμορφη χώρα. Αν θέλετε να σωθεί η Ελλάδα, αφήστε τη μόνη της».
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΡΛ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ.
Τον Αύγουστο του 2004, με τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Ελλάδα, λόγω Ολυμπιακών Αγώνων, καταφθάνει από την Ελβετία το πρώτο υδροπλάνο της ΑirSea Lines. Το σχέδιο πτήσης προβλέπει ότι θα προσθαλασσωθεί ανοιχτά του Περάματος, όπως έχει υποδείξει το Λιμενικό Σώμα. Ξαφνικά όμως το αεροσκάφος γίνεται... άφαντο. Παρά τις προσπάθειες του Θαλάμου Επιχειρήσεων του ΥΕΝ να επικοινωνήσει μαζί του, αυτό δεν κατέστη δυνατό.
Το αεροσκάφος δεν διέθετε ασύρματο, παρά μόνο έναν φορητό, τον οποίο προφανώς το πλήρωμα δεν ήξερε να χρησιμοποιεί. Το δε σημείο προσθαλάσσωσης ο κυβερνήτης το έβλεπε σε... fax που του είχε στείλει η εταιρεία. «Ανακαλύφθηκε» τελικά να προσεγγίζει τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας- πέντε μίλια μακριά από το υποδειχθέν σημείο. Το πλήρωμα συνελήφθη για παραβίαση των κανόνων ασφαλείας της ναυσιπλοΐας. Ο δε Ναύσταθμος έζησε «πολεμικές» στιγμές βλέποντας ξαφνικά ένα άγνωστο υδροπλάνο να του «επιτίθεται»...
Ο καναδός κυβερνήτης χαρακτήρισε «ναζιστές» τους λιμενικούς, αδυνατώντας να καταλάβει ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Πετούσε στις Μαλδίβες και προσθαλασσωνόταν όπου έβλεπε νερό. Οταν ξαφνικά βρέθηκε σε χώρα με Λιμενικό Σώμα και κανόνες ναυσιπλοΐας, του ήρθε προφανώς κάπως βαρύ...
Παρόμοια αντίληψη είχε και ο κ. Στίβεν Ερλ, ο οποίος ισχυρίζεται ότι έχασε 20 εκατ. ευρώ. Θα είχε αξία να αναλύσει πού πήγαν πραγματικά. Μιλάει δε για φαυλότητα, για μια επένδυση η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κυριολεκτικά στο γόνατο. Αρχικά τα υδροπλάνα πετούσαν στο Ιόνιο από την Κέρκυρα. Επειδή η εταιρεία δεν είχε τα κεφάλαια, έπεισε τοπικό τουριστικό πράκτορα να χρηματοδοτήσει ο ίδιος την ανάπτυξή της στο νησί.
Και ενώ η περιοχή μάθαινε τα υδροπλάνα, η εταιρεία αποφάσισε να αποχωρήσει από το Ιόνιο για να μεταφερθεί στα Δωδεκάνησα με σκοπό να ταξιδεύει σε Κω και Κάλυμνο, από την οποία καταγόταν ο πρόεδρός της κ. Μάικλ Πατέλης . Ξαφνικά τα υδροπλάνα ταξίδευαν στην ίδια περιοχή με την Ολυμπιακή Αεροπορία: με τη διαφορά ότι το εισιτήριό τους κόστιζε 120 ευρώ και της Ολυμπιακής... 50 ευρώ.
Ο κ. Ερλ όμως είχε μια ανάλογη «περιπέτεια» και στην Αγγλία, όπου επιχείρησε να στήσει μια αλυσίδα από παμπ, που και αυτή δεν πήγε καλά, προφανώς διότι και το αγγλικό κράτος είναι φαύλο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου