Σαν βόμβα έπεσε την Παρασκευή η παραίτηση του Ταξιάρχου Γ.Μ., διοικητού της 34 Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού, μιας από πιο ισχυρές ταξιαρχίες του Ελληνικού Στρατού, η οποία μάλιστα έχει την ευθύνη των ειρηνευτικών αποστολών (Κόσοβο, Αφγανιστάν κ.λπ).
Σημειώνεται ότι ο Ταξίαρχος Γ.Μ. ήταν ένας εξαίρετος επιχειρησιακός αξιωματικός με μεγάλες δυνατότητες ανέλιξης στα ύπατα αξιώματα.
Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι η παραίτηση υποβλήθηκε διότι έπειτα από διαρκείς πιέσεις των προϊσταμένων κλιμακίων για να ολοκληρωθεί σε χρόνο ρεκόρ, σύμφωνα με τις επιθυμίες του υπουργού κ. Ε. Βενιζέλου, η μετεγκατάσταση της Ταξιαρχίας από τα Γιαννιτσά στην Άσσυρο Θεσσαλονίκης (βλέπε σχόλιό μας στην ίδια σελίδα), πολλά στελέχη έφτασαν κυριολεκτικά στα όριά τους. Την κατάσταση αυτή ανέφερε, ως ώφειλε, ο Ταξίαρχος στον προϊστάμενο Σωματάρχη, ο οποίος τον αντιμετώπισε κατά τρόπο απαράδεκτο.
Το θέμα λαμβάνει διαστάσεις, διότι γίνεται σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τις Ε.Δ., όπου οι παραιτήσεις προσεγγίζουν τις 3.000, το ηθικό των στελεχών είναι χαμηλό, τα εισοδήματα του προσωπικού είναι εξαιρετικά συρρικνωμένα και υπάρχει έντονος προβληματισμός από το νομοσχέδιο για την εξέλιξη των στελεχών που μόλις κατέθεσε στη Βουλή ο ΥΕΘΑ.
Φαίνεται όμως ότι αυτά αποτελούν ψιλά γράμματα για την κυβέρνηση, η οποία προτιμά να οργανώνει φιέστες εγκαινίων προεκλογικού τύπου αντί να επιλύει τα προβλήματα των στελεχών.
Μπράβο Ταξίαρχε, γιατί παρά τις απίστευτες παρεμβάσεις να πάρεις πίσω την παραίτηση και παρά τις οικονομικές απώλειες που θα υποστείς, εσύ επέμεινες, περνώντας ένα μήνυμα λεβεντιάς στους άντρες σου.
Σημειώνεται ότι ο Ταξίαρχος Γ.Μ. ήταν ένας εξαίρετος επιχειρησιακός αξιωματικός με μεγάλες δυνατότητες ανέλιξης στα ύπατα αξιώματα.
Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι η παραίτηση υποβλήθηκε διότι έπειτα από διαρκείς πιέσεις των προϊσταμένων κλιμακίων για να ολοκληρωθεί σε χρόνο ρεκόρ, σύμφωνα με τις επιθυμίες του υπουργού κ. Ε. Βενιζέλου, η μετεγκατάσταση της Ταξιαρχίας από τα Γιαννιτσά στην Άσσυρο Θεσσαλονίκης (βλέπε σχόλιό μας στην ίδια σελίδα), πολλά στελέχη έφτασαν κυριολεκτικά στα όριά τους. Την κατάσταση αυτή ανέφερε, ως ώφειλε, ο Ταξίαρχος στον προϊστάμενο Σωματάρχη, ο οποίος τον αντιμετώπισε κατά τρόπο απαράδεκτο.
Το θέμα λαμβάνει διαστάσεις, διότι γίνεται σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τις Ε.Δ., όπου οι παραιτήσεις προσεγγίζουν τις 3.000, το ηθικό των στελεχών είναι χαμηλό, τα εισοδήματα του προσωπικού είναι εξαιρετικά συρρικνωμένα και υπάρχει έντονος προβληματισμός από το νομοσχέδιο για την εξέλιξη των στελεχών που μόλις κατέθεσε στη Βουλή ο ΥΕΘΑ.
Φαίνεται όμως ότι αυτά αποτελούν ψιλά γράμματα για την κυβέρνηση, η οποία προτιμά να οργανώνει φιέστες εγκαινίων προεκλογικού τύπου αντί να επιλύει τα προβλήματα των στελεχών.
Μπράβο Ταξίαρχε, γιατί παρά τις απίστευτες παρεμβάσεις να πάρεις πίσω την παραίτηση και παρά τις οικονομικές απώλειες που θα υποστείς, εσύ επέμεινες, περνώντας ένα μήνυμα λεβεντιάς στους άντρες σου.
το παρον
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου