Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ - ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ


Τέσσερις παίκτες του Ολυμπιακού κάλεσε ο Φερνάντο Σάντος στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα για το φιλικό με την Σερβία στις 11 Αυγούστου στο γήπεδο της Παρτιζάν Βελιγραδίου. Ντεμπούτο για τον Γιάννη Παπαδόπουλο στις κλήσεις του με την Εθνική ομάδα των ανδρών !

Οι άλλοι τρείς παίκτες του Θρύλου που κλήθηκαν είναι οι Αβραάμ Παπαδόπουλος, Βασίλης Τοροσίδης και Κώστας Μήτρογλου.

Ο νεαρός αμυντικός μέσος του Ολυμπιακού, Γιάννης Παπαδόπουλος, μίλησε στην ιστοσελίδα της ΕΠΟ : "Η κλήση στην ανδρών αποτελεί θα έλεγα ένα όνειρο ζωής. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή και θα έλεγα να ευχαριστήσω τον κ.Σάντος ο οποίος με εμπιστεύθηκε και μου δίνει έτσι την ευκαιρία να συμβάλλω και εγώ στη νέα προσπάθεια που κάνει η εθνική ομάδα. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις και τον καλύτερο μου εαυτό προκειμένου να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης του προπονητή".

* Ο Φερνάντο Σάντος συμπεριέλαβε 22 παίκτες στην αποστολή της Εθνικής και πρόκειται για τους Σηφάκη, Τζόρβα, Κυργιάκο, Μαλεζά, Μανιάτη, Μαρίνο, Αβραάμ Παπαδόπουλο, Παπασταθόπουλο, Σπυρόπουλο, Τζαβέλλα, Βύντρα, Γκέντσογλου, Καφέ, Καραγκούνη, Κατσουράνη, Νίνη, Γιάνννη Παπαδόπουλο, Τοροσίδη, Γκέκα, Μήτρογλου, Σαλπιγγίδη και Σαμαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: