Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Υπάλληλοι του ΟΣΕ έπαιρναν λεφτά από τα εισιτήρια! ΜΠΑΧΑΛΟ Ο ΟΣΕ!



Το απόλυτο μπάχαλο επικρατεί στον ΟΣΕ με τους διαφόρους να είναι σε θέση να παραδώσουν μαθήματα… διαφθοράς και κακοδιαχείρησης.

Με πρόσχημα τον πολύ κόσμο και προκειμένου να γίνει πιο γρήγορα η δουλειά, προϊστάμενος αμαξοστοιχίας έβαζε τους επιβάτες, άγνωστοι μεταξύ τους, να κόβουν ομαδικό εισιτήριο πέντε ατόμων.

Οι καλοπροαίρετοι επιβάτες δεν έφερναν αντίρρηση και δεν ζητούσαν απόδειξη, γιατί είχαν στο μυαλό τους ότι κάποιος από τους υπόλοιπους θα έχει το απόκομμα.

Ο προϊστάμενος όμως δεν έδινε απόδειξη σε κανέναν!! Και αφού αυτός εκτός από αποδείξεις, δεν έδινε ούτε «λογαριασμό» σε κανένα γέμιζε τις τσέπες του, αφήνοντας άδεια τα ταμεία!

Δεν είναι όμως ο μόνος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το μπάχαλο είναι και αυτό που συνέβη και στην αναβάθμιση της γραμμής Τρίπολη – Καλαμάτα στην περιοχή της σήραγγας του Ίσαρη. Ο εργολάβος έστησε το χαλίκι και τις ράγες, αλλά δεν υπολόγισε στην μελέτη, πως τα δρομολόγια θα γίνουν με… νέα τρένα, τα οποία ήτα ψηλότερα!!!

Ευτυχώς, το πρόβλημα λύθηκε χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, όμως το περιστατικό δείχνει την κατάσταση που επικρατεί στον οργανισμό.
ΙΣΘΜΟΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το 2003 το Υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με το την τότε Διοίκηση του ΟΣΕ αποφάσισαν για το περιορισμό των δαπανών του ΟΣΕ να μεταστεγασθούν όλες οι υπηρεσίες τους στη Θεσσαλονίκη, συμπεριλαμβανομένου και των θυγατρικών τους εταιριών στον ΕΣΣΘ(Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης).

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε μελέτη για τη διασκευή, ανακαίνιση και διαμόρφωση των χώρων του Σταθμού και κυρίως της Δυτικής πτέρυγας αυτών. Το όλο έργο που κόστισε πλέον του 1.000.000 €
Πριν όμως γίνει η οριστική παραλαβή του έργου η Διοίκηση τις ΓΑΙΑΟΣΕ (θυγατρική του ΟΣΕ) με την συγκατάθεση του ΟΣΕ προκήρυξε διαγωνισμό μίσθωσης του ίδιου χώρου που διαμορφώθηκε για την μετεγκατάσταση των Υπηρεσιών του ΟΣΕ και ενώ είχε μεταφερθεί προσωπικό στα καινούργια γραφεία.

Ακολούθησαν δύο διαγωνισμοί που κηρύχθηκαν άγονοι γιατί οι όροι τους ήταν εξωπραγματικοί και εντελώς ασαφές και έτσι κανένας επιχειρηματίας δεν πήρε μέρος.

Τελικά ο χώρος (1250 τ.μ.) μισθώθηκε το Σεπτέμβριο του 2007 σε μία νεοσύστατη ΕΠΕ με απευθείας διαπραγμάτευση και με όρους που δεν είχαν καμία σχέση με τους όρους των διαγωνισμών και μηνιαίο μίσθωμα για τα πρώτα δύο χρόνια 8.100€. Ο ΟΣΕ και οι θυγατρικές εταιρίες στεγάζονται σε μισθωμένα ακίνητα και πληρώνουν υπέρογκα μισθώματα. Το Σεπτέμβριο του 2008, ο ΟΣΕ έκανε ΄΄έξωση΄΄ του προσωπικού του, τα γραφεία του κατεδαφίσθηκαν και το 1.000.000 € μετατράπηκε σε μπάζα.

Στο ισόγειο και μέσα στο Σταθμό (ανατολική πλευρά) εκτός από το παραδοσιακό καφεστιατόριο και το ζαχαροπλαστείο, λειτουργούσε και το περίπτερο εμβαδού 30 τ.μ. περίπου σε μηνιαίο μίσθωμα 7.000 € περίπου, το οποίο το Δεκέμβριο του 2009 έκλεισε λόγω του σκληρού ανταγωνισμού ομοειδών καταστημάτων που άνοιξαν στην Δυτική πλευρά η οποία κυριολεκτικά μετατράπηκε σε φαγάδικα τύπου ΄΄Λαδάδικα΄΄.