Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!Τέλος ο Μπάντοβιτς! (θέλω να το βλέπω δύο φορές κάθε μέρα μέχρι να το πιστέψω)

Παρελθόν από τον ολυμπιακό αποτελεί ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς. Οπως είχαμε πει οι αλλαγές στο ποδοσφαιρικό τμήμα με την έλευση του Ερνέστο Βαλβέρδε θα είναι πολλές και ξεκίνησαν με τον μέχρι πρότινος βοηθό προπονητή του Ολυμπιακού. Χωρίς απρόοπτα η προπόνηση. 

Αναλυτικά η δήλωση του Μπάντοβιτς στο site του Ολυμπιακού
«Μετά από πολυετή παρουσία στον Ολυμπιακό πήρα την απόφαση να αποχωρήσω και να δοκιμάσω να συνεχίσω την προσπάθειά μου σε άλλες ποδοσφαιρικές διαδρομές.

Νιώθω τη βαθιά υποχρέωση να ευχαριστήσω τον κόσμο και όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και για τη δυνατότητα που μου έδωσαν να ζήσω το όνειρό μου, προσπαθώντας να προσφέρω είτε ως ποδοσφαιριστής, είτε από τις άλλες θέσεις όπου κλήθηκα να υπηρετήσω τον σύλλογο.

Για τον λόγο αυτό η σχέση μου με την ερυθρόλευκη ιδέα θα μείνει ανεξίτηλη και εξυπακούεται ότι οι όποιες δυνάμεις μου θα είναι πάντα στη διάθεση του Ολυμπιακού».

Δύο προβλήματα στην προπόνηση

Χωρίς απρόοπτα ολοκληρώθηκε και η χθεσινή απογευματινή προπόνηση του Ολυμπιακού. Η δεύτερη του Βαλβέρδε! Το μοναδικό πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο Ισπανός τεχνικός είναι ότι οι Βαλεριάνος και Μιραλάς συνέχισαν τα προγράμματα αποκατάστασης που ακολουθούν. Σήμερα οι «ερυθρόλευκοι» θα προπονηθούν στις 19:00.

Δεν υπάρχουν σχόλια: