Αξιωματικοί, ναύτες και σέξι μοντέλα που επιστρατεύτηκαν για τη διασκέδαση των καλεσμένων του ζεύγους Πατίτσα Χρουσαλά έγιναν μια παρέα τη βραδιά που το ιστορικό θωρηκτό μετετράπη σε κλαμπ της παραλιακής.
NΤΡΟΠΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ το ζεύγος Πατίτσα Χρουσαλά, με νέες αποκλειστικές φωτογραφίες από το πάρτι στο ιστορικό θωρηκτό «Αβέρωφ», το οποίο νεαρές μοντέλες, Ελληνίδες αλλά και ξένες, μετέτρεψαν σε «Villa Mercedes», λαμβάνοντας, όπως αποκαλύπτεται σήμερα, αμοιβή 300 ευρώ η καθεμία για να… διασκεδάσουν τους εκλεκτούς καλεσμένους της οικογένειας.
Στις φωτογραφίες που αποκαλύπτει σήμερα το «ΘΕΜΑ» απεικονίζονται νεαρές μοντέλες να παίζουν με τα κανόνια του πλοίου, την ώρα που χορεύουν ζεϊμπέκικο, αξιωματικοί του πλοίου να πίνουν και να διασκεδάζουν με τα κορίτσια εκπροσώπους της «γενιάς» των 300 ευρώ, αλλά και ναύτες που έχουν παραχωρήσει τις σκοπιές του πλοίου στα μοντέλα, προκειμένου να ξεκουραστούν από τον χορό!
Οι νέες φωτογραφίες καταρρίπτουν και τους ισχυρισμούς του κ. Πατίτσα, ότι στη διάρκεια της... σοβαρής εκδήλωσής του οι χοροί περιορίστηκαν σε μερικά τραγούδια, αφού φαίνονται καθαρά οι νεαρές καλλονές να τα δίνουν όλα στην πίστα λικνιζόμενες στον ρυθμό ξένων επιτυχιών.
Στις νέες φωτογραφίες, οι καλεσμένοι έχουν κρεμάσει τα σακάκια τους πάνω στο κιγκλίδωμα, «κυρίες» έχουν πετάξει στο κατάστρωμα τις τσάντες τους σαν να βρίσκονται σε κλαμπ της παραλιακής, ενώ, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, κάποιες μοντέλες δεν δίστασαν να επισκεφτούν ακόμη και τις κουκέτες του σκάφους δείγμα κι αυτό του τι συνέβη στο πάρτι του νεαρού ζευγαριού. Χρειάστηκε να περάσουν πέντε μέρες για να ζητήσει εγγράφως συγγνώμη ο νεαρός εφοπλιστής από το υπουργείο Εθνικής Αμύνης, σχετικά με τα όσα συνέβησαν πάνω στο θωρηκτό.
Αυτό συνέβη, λένε κάποιοι, όταν αποφάσισε να προστρέξει σε γνωστή εταιρεία δημοσίων σχέσεων και διαχείρισης κρίσεων, η οποία ανέλαβε να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Παρόλο που το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού δεν έδωσε στη δημοσιότητα την επιστολή, ο νεαρός εφοπλιστής εκφράζει τη λύπη του γιατί, όπως λέει, χωρίς να το επιδιώκει, δημιουργήθηκε όλο αυτό το θέμα.
ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ Η ΜΑΡΙΓΩ Ζητάει συγγνώμη, λοιπόν, και δηλώνει ότι δεν ήταν στις προθέσεις του να προσβάλει τις Ενοπλες Δυνάμεις και το Πολεμικό Ναυτικό, όμως αντιθέτως με αυτόν η μητέρα του Μαριγώ Πατίτσα-Λεμού σε συνέντευξη που παραχώρησε εμφανίστηκε προκλητική λέγοντας ότι και πριν από δύο χρόνια είχαν στήσει χορευτικό γλέντι πάνω στο πλοίο, χωρίς να ενοχληθεί κανείς. Χαρακτήρισε μάλιστα ζηλιάρηδες όσους αντέδρασαν και τους παρέπεμψε σε ψυχίατρο για να εξεταστούν!
Τη δεύτερη επιστολή ο κ. Πατίτσας την έστειλε προς τα ΜΜΕ προσπαθώντας να απαντήσει στην κατακραυγή που δημιουργήθηκε από τα όσα έλαβαν χώρα πάνω στο θωρηκτό. Επικαλείται τον παππού του, που ήταν σημαιοφόρος του Ελληνικού Ναυτικού, λέει ότι δεν υπήρχε πίστα και ξεκαθαρίζει ότι στις προσκλήσεις που στάλθηκαν ήταν σαφές ότι το ένδυμα της βραδιάς ήταν επίσημο. Προφανώς η μοντέλα με το ανύπαρκτο μίνι φόρεμα, από το οποίο ξεπρόβαλε περήφανο το εσώρουχό της, φορούσε επίσημο ένδυμα, όπως και η συνάδελφός της η οποία κατέφτασε με τζιν και μπουστάκι!
Αξίζει να τονιστεί ότι στις προσκλήσεις για το πάρτι της ντροπής δέσποζε η προσωπογραφία του ναυάρχου Κουντουριώτη, ενώ κατά την ομιλία του ο νεαρός εφοπλιστής δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την ηγεσία του ΓΕΝ για την παραχώρηση του θωρηκτού, στο οποίο είχε ξανακάνει το εταιρικό του πάρτι του πριν από δύο χρόνια.
ΕΦΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΚΟΥΚΕΤΕΣ Στις αποκλειστικές φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα το «ΘΕΜΑ» γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι οι αλλοδαπές καλλονές που επιστρατεύτηκαν για τη βραδιά στο θωρηκτό «Αβέρωφ» και κατέφτασαν με πούλμαν δεν χόρεψαν φυσικά το «Ντάριντάρι» ή το «Θα πάρω μια ψαρόβαρκα».
Προτίμησαν τα ξένα σουξέ της εποχής που έπαιζε ο DJ, προκειμένου να ξεδιπλώσουν τις χορευτικές τους ικανότητες κάτω από τα κανόνια του θρυλικού θωρηκτού, ενώ κάποιες από αυτές δεν δίστασαν να φωτογραφηθούν στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Παρά τα όσα είχαν ακουστεί περί συνοδείας από ναύτες, αυτόπτης μάρτυρας καλεσμένος στο πάρτι διαπίστωσε ότι πέρα από τους χώρους κατάλυσης των ναυτών, όλοι οι υπόλοιποι χώροι του πλοίου ήταν προσβάσιμοι, ενώ οι αξιωματικοί του πλοίου απολάμβαναν το ποτό τους και το θέαμα στο κατάστρωμα του πλοίου.
Οπως αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες, η τυπικότητα πήγε περίπατο και κάπως έτσι οι ναύτες -βέβαια, τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν κι αυτοί όταν οι αξιωματικοί τους απολάμβαναν τη βραδιά;βρέθηκαν περικυκλωμένοι από μοντέλα που χόρευαν δίπλα τους.
Εκτός από το άφθονο φαγητό -όπως το τεράστιο ψάρι μέσα σε ζεστό ψωμί που έκλεψε την παράστασηυπήρχαν και περισσότερα από δώδεκα διαφορετικά είδη κουφέτων για τους καλεσμένους του ζευγαριού: μπορούσε κάποιος να επιλέξει γεύση καρπούζι, αμύγδαλο-μόκα, σοκολάτα-πεπόνι, αμύγδαλο-φράουλα και μαστίχα κ.ά.
Η απόλυτη χαλαρότητα που επικρατούσε στο πλήρωμα φάνηκε τη στιγμή που μια κοπέλα επέλεξε για να ξεκουραστεί το φυλάκιο στην είσοδο του θωρηκτού. Οι τέσσερις ναύτες έξω από το φυλάκιο απλώς την παρατηρούσαν, αφού τίποτα δεν λειτουργούσε εκείνο το βράδυ στο ιστορικό μνημείο και το πλήρωμα, χωρίς κάποιον να τους καθοδηγεί ή να τους κατευθύνει, αρκέστηκε στο να παρακολουθεί το πάρτι της ντροπής.
ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ Την εβδομάδα που μας πέρασε η Μαριέττα Χρουσαλά, σύμφωνα με τα όσα ακούγονται, βίωσε δύσκολες στιγμές μετά τον σάλο που ξέσπασε για την «αμφιβόλου αισθητικής ποιότητας εκδήλωση», όπως τη χαρακτήρισε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος. Εκλαιγε συνέχεια και μιλούσε μόνο με πολύ στενούς φίλους και φίλες στο κινητό της, ενώ την περασμένη Τρίτη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με κρίση πανικού.
Μετά τις εξετάσεις επέστρεψε στο σπίτι της και σύμφωνα με τα όσα διέρρευσαν στο παρασκήνιο, η ίδια επιθυμούσε να δώσει κάποιες εξηγήσεις, προκειμένου να προσπαθήσει να δικαιολογήσει το πάρτι της ξεφτίλας, όπως χαρακτηρίστηκε. Ο σάλος που ξέσπασε από την περασμένη Κυριακή γκρέμισε, λένε κάποιοι, το προφίλ που είχε χτίσει το κορίτσι από το Χαϊδάρι το οποίο βρήκε τον πρίγκιπα των ονείρων της στο πρόσωπο του κ. Πατίτσα, αγνοώντας όμως το ότι μερικές φορές η πτώση είναι πολύ πιο εκκωφαντική από την άνοδο.
Μοντέλα ήταν οι κοπέλες επί της υποδοχής στη σκάλα του «Αβέρωφ», ενώ καλλίγραμμες αλλοδαπές με αποκαλυπτικά φορέματα
ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕ ΤΟ «ΑΒΕΡΩΦ» από καλλίγραμμες μοντέλες που το έριξαν στα λικνίσματα και τους χορούς, αντικαθιστώντας επάξια τους επιφανείς επιχειρηματίες που ισχυρίζεται ότι έδωσαν το «παρών» ο κ. Λεό Πατίτσας. Ελληνίδες που έχουν συμμετάσχει στον διαγωνισμό Playmate και αλλοδαπές που επιστρατεύτηκαν και κατέφτασαν με πούλμαν, όπως λένε αυτόπτες μάρτυρες, πρωταγωνίστησαν στην απέραντη εθνική ξεφτίλα που έστησε το νιόπαντρο ζευγάρι πάνω στο πλοίο-σύμβολο του Πολεμικού Ναυτικού.
Πετώντας τα περιττά ρούχα και τις τσάντες τους, άρχισαν να χορεύουν ξέφρενα πάνω στο κατάστρωμα του «Αβέρωφ», αγνοώντας ακόμη και τους στοιχειώδεις κανόνες συμπεριφοράς. Τι κι αν, όπως υποστηρίζει ο νεαρός εφοπλιστής, υπήρχαν πινακίδες που καλούσαν τον κόσμο να σεβαστεί την ιστορικότητα του χώρου; Από τη στιγμή που δεν τις σεβάστηκαν αυτός, η μητέρα του και η σύζυγός του, που το έριξαν στα νησιώτικα, θα τις σέβονταν οι αλλοδαπές μοντέλες που εργάσθηκαν, με αμοιβή, όπως λέγεται, 300 ευρώ για να δώσουν μια άλλη εσάνς στη βραδιά;
Τα καλλίγραμμα κορίτσια που βρέθηκαν στη δεξίωση του ζεύγους Πατίτσα Χρουσαλά, που πραγματοποιήθηκε στο θωρηκτό «Αβέρωφ», γνώριζαν εξαρχής ποιος θα είναι ο ρόλος τους. Από τη μία Ελληνίδες μοντέλα σε ρόλο υποδοχής και από την άλλη ξένες καλλονές οι οποίες θα άρχιζαν τον χορό στην «πίστα» του θωρηκτού για να διασκεδάσουν τους παρευρισκομένους.
Πέντε αιθέριες υπάρξεις στόλιζαν την είσοδο του «Αβέρωφ», με κύριο ρόλο την υποδοχή των προσκεκλημένων, οι οποίοι άρχισαν να προσέρχονται λίγο μετά τις οχτώ το βράδυ. Πρώην υποψήφιες playmates με «καυτά» εξώφυλλα σε ανδρικά περιοδικά και εμφανίσεις στην πασαρέλα υποδύθηκαν για λίγες ώρες τον ρόλο της «σέξι κυρίας» στην υποδοχή, καλωσορίζοντας τους καλεσμένους στη δεξίωση της οικογένειας Πατίτσα.
Η Βαλέρια Μεζιριάδου, η Ολγα Παβαλάκη, η Αννα Αντωνίνη, η Ασπα Τουφεξή και η Εύα Τακάκη ήταν οι Ελληνίδες καλλονές που βρέθηκαν στο θωρηκτό «Αβέρωφ», όχι για να διασκεδάσουν και να γλεντήσουν, αλλά για να εργαστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης της οικογένειας Πατίτσα. Φορώντας άσπρη μίνι φούστα και μαύρο σακάκι τα καλλίγραμμα κορίτσια βρέθηκαν στο θωρηκτό λίγο μετά τις επτά και μισή το απόγευμα.
Μόνο το προσωπικό εμφανίστηκε τόσο νωρίς προκειμένου να γνωρίσει τον χώρο, να ενημερωθεί για το τι έπρεπε να κάνει, αλλά και να φροντίσει για τις τελευταίες εκκρεμότητες. Ο ρόλος τους ήταν απλός και η θέση τους συγκεκριμένη: η Βαλέρια Μεζιριάδου και η Ολγα Παβαλάκη στέκονταν επάνω στη σκάλα, όπου καλωσόριζαν τους καλεσμένους στο θωρηκτό. Οι άλλες τρεις στέκονταν λίγα βήματα πριν από το θωρηκτό προκειμένου να υποδεχτούν τον κόσμο και να του υποδείξουν την είσοδο.
ΞΕΣΗΚΩΝΑΝ ΤΑ ΠΛΗΘΗ Λίγο μετά τη μιάμιση τα ξημερώματα αποχώρησαν κάποιοι από τους προσκεκλημένους, ενώ την ίδια ώρα έληξε και η βάρδια των κοριτσιών στην είσοδο του θωρηκτού. Δεν συνέβη όμως το ίδιο και με τα ξένα μοντέλα που βρέθηκαν εκεί ως guest stars, με σκοπό να χορέψουν και να κρατήσουν το πάρτι μέχρι πρωίας.
Φορώντας αποκαλυπτικά φορέματα και ψηλοτάκουνες γόβες, χόρευαν στους ρυθμούς της μουσικής και ξεσήκωναν τα πλήθη. Πρόκειται για μοντέλα που έρχονται αρκετά συχνά από το εξωτερικό προκειμένου να παρευρεθούν σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το ξανθό μοντέλο Shelby Hooyenga, η οποία βρίσκεται στη χώρα μας τα δύο τελευταία χρόνια.
Τα μοντέλα συνεργάζονται με έναν πολύ γνωστό στον καλλιτεχνικό χώρο Ελληνα μάνατζερ, ο οποίος έχει πολλές διασυνδέσεις στο εξωτερικό.
Συνηθίζουν να μένουν στη χώρα μας περίπου έναν μήνα και στη συνέχεια ταξιδεύουν προς άλλες ευρωπαϊκές χώρες για να κυνηγήσουν το όνειρο της καταξίωσης. Αυτό που θα τους επιτρέψει να μην ξανακάνουν τις «γλάστρες» σε πάρτι ντροπής, όπως αυτό του ζεύγους Πατίτσα Χρουσαλά, όπου λικνίζονταν σαν να βρίσκονταν σε μαγαζί του Τσιλιχρήστου.
Πηγή: Πρώτο Θέμα, Κυριακή 20/6/2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου