Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Ας μη μιλάνε λοιπόν, κάποιοι, για «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Διότι όλοι γνωριζόμαστε σε αυτόν τον τόπο. Ως εδώ, λοιπόν, οι αθλιότητες από τα παπαγαλάκια





«Οι ιδέες της Κεντροδεξιάς δεν διώχνουν τον κόσμο, πείθουν την κοινωνία. Η Δημοκρατική Επανάσταση που κάνουμε σήμερα και η Ανατροπή που με τη δική σας βοήθεια πραγματοποιούμε, έχουν δημιουργήσει ένα κίνημα λαϊκό, ένα κίνημα Απελευθέρωσης που μας ξεπερνά κι εμάς τους ίδιους. Δεν κυνηγάμε ομάδες οριακών ψηφοφόρων. Ανοιγόμαστε παντού! Δεν φτιάχνουμε απλώς τη μεγάλη Κεντροδεξιά. Φτιάχνουμε την Πολύ μεγάλη Κεντροδεξιά»,


«Ανάμεσα στους «καπεταναίους της ήττας» που καιρό πριν τις εκλογές υποστήριζαν την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, για λόγους που όλοι γνωρίζουν, δεν ήταν ο Αντώνης Σαμαράς! Γιατί εγώ και τότε και τώρα θεωρούσα ότι ο Κώστας Καραμανλής ήταν η ψυχή της παράταξής μας. Γνώριζα τι θα συμβεί γι’ αυτό και δημόσια του ζήτησα να μην κάνει εκλογές. Δεν είναι κακό να κάνει κανείς μιαν εσφαλμένη εκτίμηση. Κακό είναι να προσπαθείς να το κρύψεις εκ των υστέρων. Και να ζητάς από πάνω «και τα ρέστα».


«Από παλιά διαφώνησα και με τη «διπλή ονομασία». Γι’ αυτό και σήμερα νιώθω δικαιωμένος. Δεν ήμουν εγώ που υποστήριζα ότι η υπόθεση των Σκοπίων θα «απομόνωνε» την Ελλάδα. Σήμερα ο κ. Παπανδρέου οδηγεί βήμα-βήμα την Ελλάδα σε απευθείας διαπραγμάτευση με τα Σκόπια. Αυτή τη φορά συναντιέται με το πρόσχημα της τριμερούς για το περιβάλλον. Τον προειδοποιώ ότι ο δρόμος αυτός είναι ολισθηρός και επικίνδυνος. Τον προειδοποιώ επίσης, ότι η ΝΔ δεν πρόκειται να κάνει πίσω. Και με την ευκαιρία αναρωτηθείτε: Αν αύριο οι ανησυχίες μας επαληθευθούν, ποιός θέλετε να είναι αρχηγός της αντιπολίτευσης απέναντι στο ΠΑΣΟΚ; Ποιός πιστεύετε ότι μπορεί να αποτρέψει αλλαγή γραμμής και αποδοχή ενός ταπεινωτικού συμβιβασμού πέρα και πίσω από τις «κόκκινες γραμμές» του Βουκουρεστίου; Αναρωτηθείτε, σκεφτείτε, κι αποφασίστε. Να θυμάστε, όμως: Η ψήφος σας είναι κρίσιμη. Από την πρώτη Κυριακή».


«δεν ήμουν εγώ που έσπευσα να υιοθετήσω το Σχέδιο Ανάν, όταν ο τότε Πρόεδρος της Κύπρου Τάσσος Παπαδόπουλος το αρνιόταν, όταν ο τότε Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής το απέρριπτε, όταν ο Κυπριακός Ελληνισμός ετοιμαζόταν να το καταψηφίσει πανηγυρικά. Δεν συνέπιπτα εγώ τότε με τη στάση του ΠΑΣΟΚ. Άλλοι συνέπιπταν. Εγώ τότε ήμουν αντίθετος με το Σχέδιο Ανάν, όπως και ο Κώστας Καραμανλής». «Δεν είναι κακό να πέφτει κανείς έξω. Έστω και τόσο έξω. Δεν είναι φοβερό να κάνει κανείς λάθος. Έστω και τέτοιο λάθος. Το ανυπόφορο είναι να ζητάει «και τα ρέστα» από πάνω και να υποθέτει ότι δεν τα θυμόμαστε όλα αυτά»

«Η αλήθεια λέει ότι το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» θέλει διακαώς να εκλεγεί αυτός που έχει τη μικρότερη διείσδυση στην κοινωνία. Και οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνουν ήδη ποιος έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στην κοινωνία. Δεν κατηγορώ κανέναν, αλλά το σύστημα ΠΑΣΟΚ θέλει να βγουν όσοι οδήγησαν τη Ν.Δ. στην πρόσφατη ήττα. Εγώ δεν ήμουν ανάμεσα σε αυτούς. Ούτε υποστηρίζουν εμένα σήμερα, όσοι πλήγωσαν την παράταξη. Αλλού έδωσαν τη στήριξή τους. Και αλλού βρίσκονται όλοι τους! Ας μη μιλάνε λοιπόν, κάποιοι, για «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Διότι όλοι γνωριζόμαστε σε αυτόν τον τόπο. Ως εδώ, λοιπόν, οι αθλιότητες από τα παπαγαλάκια των μηχανισμών. Να ξέρουν, ότι τέτοιες φτηνές επινοήσεις δεν περνούν στον κόσμο. Αντίθετα τον προσβάλλουν και τον θυμώνουν. Ας το καταλάβουν»


Την ομιλία του παρακολούθησαν ο Δημήτρης Αβραμόπουλος και ο υποψήφιος πρόεδρος Παναγιώτης Ψωμιάδης.

ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: