Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Σ.Κόκκαλης: Ο μόνος που προκαλεί είναι ο κ.Πατέρας»


Του Μηνά Τσαμόπουλου

«Ο μοναδικός που προκαλεί είναι ο κ. Πατέρας». Ευθεία βολή στον πρόεδρο του Παναθηναϊκού Νίκο Πατέρα από τον Σωκράτη Κόκκαλη λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσής του στον Εισαγγελέα Πειραιά στο πλαίσιο της έκτακτης προκαταρκτικής εξέτασης για τις φερόμενες δηλώσεις του στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού προς τους παίκτες.

Εξερχόμενος του Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά, ο πρόεδρος των ερυθρολεύκων τόνισε ότι δεν έκανε ποτέ τις δηλώσεις αυτές και κατήγγειλε ως υποβολιμαία τα δημοσιεύματα ενώ είπε για τον Νίκο Δ.Πατέρα: «εκείνος ασχολείται συνέχεια με τον Ολυμπιακό και δυναμιτίζει το κλίμα. Εμείς θέλουμε ο κόσμος του Ολυμπιακού να μην απαντήσει στις προκλήσεις» και προσέθεσε:

«Τέτοιου είδους εκφράσεις που έγραψαν ορισμένες εφημερίδες ουδέποτε ελέχθησαν. Όποτε η ομάδα μου χρειάζεται την παρουσία μου για να αποδίδει καλύτερα και να ανεβαίνει η ψυχολογία της θα είμαι εκεί. Αν χρειάζεται θα είμαι εκεί ώστε η ομάδα να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε εμείς οι Ολυμπιακοί».

Ο Σωκράτης Κόκκαλης αποκάλυψε και τα όσα είπε στον Εισαγγελέα: « Εγώ πιστεύω πως ο μοναδικός που έχει προκαλέσει είναι ο κ. Πατέρας. Αυτός είναι που δηλώνει συνέχεια κατά της ομάδα μας και ασχολείται με τον Ολυμπιακό. Μάλιστα, για πρώτη φορά στην ιστορία, στα 20 χρόνια που είμαι εγώ στην ομάδα, κατατέθηκε και μηνυτήρια αναφορά για δημοσιεύματα, τα οποία θεωρώ πως είναι υποβολιμαία. Όλα τα άλλα είναι φαντασιώσεις. Εγώ καλώ τον κόσμο του Ολυμπιακού να μην “απαντήσει” στις προκλήσεις. Να κερδίσουμε στο ντέρμπι και να σταθεί δίπλα στον Ολυμπιακό για να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό».

www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: