Φοβερός ο Μίλτος Κύρκος
Εντυπωσιακή εμφάνιση και αξίζει να την αναφέρουμε έκανε ο Μίλτος Κύρκος πετυχαίνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο (στο σύνολο της ημέρας) στη Ριτσώνα. Ο Μίλτος έτρεξε με το Mitsubishi EVO 9 του......Δημήτρη Κύρκου Junior ο οποίος αν και δεν έτρεξε βρέθηκε στην ανάβαση της Ριτσώνας.
Γεμάτο προβλήματα και ατυχίες ήταν το διήμερο της Ριτσώνας για τους, Λεωνίδα και Λάμπρο Κύρκο. Ο πρώτος είχε πρόβλημα με το αυτοκίνητο και ο δεύτερος ένα τετ α κε στο πρώτο σκέλος τον έριξε πολύ πίσω. Γιατί όμως δεν έτρεξαν στο δεύτερο σκέλος; Μήπως....
...δεν θα άντεχαν το να εμφανιστούν αρκετά πίσωστην κατάταξη; Κρίμα και για τους θεατές που περίμεναν στη βροχή για να τους δούνε.
Ο Βασίλης Ορφανός στη Ριτσώνα
Ο κορυφαίος Έλληνας αναβάτης, Βασίλης Ορφανός, με τις τέσσερις συμμετοχές στο ράλι Ντακάρ βρέθηκε στην ανάβαση της Ριτσώνας με τη μοτοσικλέτα που συμμετείχε στο φετινό Ντακάρ, κλέβοντας την παράσταση!
Η μπίζνα με τους σένσορες
Πριν από λίγες ημέρες αναφερθήκαμε στο θέμα με τους σένσορες και η μπίζνα που έχει στηθεί. Οι οδηγοί πληρώνουν σε κάθε αγώνα 30 ευρώ αντί αυτό να γίνεται δωρεάν. Στην ανάβαση της Ριτσώνας τα δεδομένα άλλαξαν όπως και η εταιρεία που τα προμήθευσε Έτσι, αντί για ενοίκιο 30 ευρώ η συγκεκριμένη πήρε......15 ευρώ κάνοντας δηλαδή έκπτωση 50%... Το παράλογο όμως ήταν ότι πήγε να ζητήσει χρήματα και από τους οδηγούς που έχουν δικούς τους σένσορες! Τελικά επενέβη ο ΣΟΑΑ και μετά από πολλά τηλέφωνα και στην Κυρίτση το θέμα έληξε και δεν πλήρωσαν όσοι είχαν.
Θέμα με τον τεχνικό έλεγχο
Μεγάλο θέμα πήγε να δημιουργηθεί σχετικά με τον τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων που θα έτρεχαν στην ανάβαση της Ριτσώνας. Όπως μάθαμε η ΑΛΑ ζήταγε επίμονα από τους οδηγούς να το κάνουν την Παρασκευή γιατί σε αντίθετη περίπτωση δεν θα έτρεχαν στον αγώνα!!! Τελικά μετά......από παρέμβαση του ΣΟΑΑ άλλαξαν τα πράγματα και όσοι ήθελαν πέρασαν τεχνικό έλεγχο το Σάββατο.
Ο Κατσίμης νικητής στη Ριτσώνα
Στη βροχερή Ριτσώνα ο Σταμάτης Κατσίμης κατάφερε με Mitsubishi EVO 9 να κερδίσει τον αγωνα. Ακολούθησε ο Μίλτος Κύρκος με ίδιο αυτοκίνητο και ο Μάριος Ηλιόπουλος με Peugeot 207 S2000, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα.Γιατί δεν έτρεξε-τρέχει ο Κόρακας;
Αυτό που μας κάνει μεγάλη εντύπωση είναι η αποχώρηση του Κόρακα από το πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων. Δεν έτρεξε στην Αγία Άννα αλλά ούτε και στη Ριτσώνα ενώ διεκδικούσε το πρωτάθλημα στην κατηγορία Ν…
Γιατί άραγε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου