Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Βγήκαν… μαχαίρια στη Σταντάρ!

Βγήκαν… μαχαίρια στη Σταντάρ! www.protothema.gr

Του Χρήστου Φασούλα
Κάθε άλλο παρά ιδανικό είναι το κλίμα στα αποδυτήρια της Σταντάρ Λιέγης, μία ημέρα πριν από το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Ο Μοχάμεντ Σαρ επέκρινε δημόσια το μεγάλο αστέρι της ομάδας, Μίλαν Γιοβάνοβιτς, για την απόδοσή του, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

«Ο Γιοβάνοβιτς λέει ότι θέλει να φύγει και αντιμετωπίζει τα πράγματα με απάθεια. Χάνει τη δημοφιλία του. Εγώ ιδρώνω τη φανέλα μου και εκείνος όχι. Γνωρίζω ότι όλη ομάδα σκέφτεται έτσι για εκείνον, αλλά εγώ είμαι ο μόνος που έχει το θάρρος να το λέει. Σκέφτεται μόνο τον εαυτό του και αδιαφορεί στους αγώνες του βελγικού πρωταθλήματός. Αυτό είναι έλλειψη σεβασμού προς τους συμπαίκτες και την ομάδα του. Αν και αυτός έχει άσχημη γνώμη για εμένα, μπορεί να έρθει να μου την πει. Αλλά δεν το κάνει και προτιμάει να κλαίγεται στα ΜΜΕ. Δεν μιλάω ποτέ πίσω από την πλάτη κάποιου. Υπάρχει πολύ ψέμα στον κόσμο, αλλά όταν λες την αλήθεια δεν σου βγαίνει σε καλό».

Από την πλευρά του, ο Γιοβάνοβιτς απάντησε με ειρωνική διάθεση: «Ποτέ δεν επικρίνω κάποιον δημόσια. Με εκπλήσσει η τοποθέτηση του Σαρ. Φαίνεται πως είναι καλός ψυχολόγος. Ίσως όταν σταματήσει το ποδόσφαιρο να ασχοληθεί με την ψυχολογία… Γνωρίζω και εγώ πως μπορώ και πρέπει να παίξω καλύτερα, αλλά το ίδιο ισχύει για όλη την ομάδα. Έχω χάσει αρκετές ευκαιρίες, αλλά έχω πετύχει ήδη επτά γκολ. Επτά γκολ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: