Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ, ΤΡΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΚΤΟΣ Οδεύει στο χειρουργείο ο Γιοβάνοβιτς!


Όσοι επιθυμούν να κινηθούν το Γενάρη για την απόκτηση του Μίλαν Γιοβάνοβιτς θα πρέπει να γνωρίζουν και μία ιδιαίτερα σημαντική λεπτομέρεια, που σίγουρα τους αφορά.

Ο Σέρβος άσος θα πρέπει να υποβληθεί σε μία επέμβαση, για την αφαίρεση χόνδρου απ' το γόνατο και θα χρειαστεί να μείνει εκτός για διάστημα τριών περίπου εβδομάδων. Την επέμβαση είχε προγραμματίσει να την κάνει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της φάσης των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ και του τελευταίου ματς που έχει να δώσει η Σταντάρ, απέναντι στην Άλκμααρ στις 9 Δεκεμβρίου, αλλά επειδή ο Σέρβος διεκδικεί τον τίτλο του καλύτερου παίκτη στο Βέλγιο, δε θέλει να χάσει τα τελευταία ματς του πρώτου γύρου. Γι' αυτό και σκέφτεται να μεταθέσει την είσοδό του στο χειρουργείο για τα Χριστούγεννα.
«Ποιος αξίζει περισσότερο το βραβείο του καλύτερου από εμένα;», δήλωσε στη βελγική εφημερίδα «Het Laatste Nieuws» με μία... σημαντική δόση αυταρέσκειας και συνέχισε: «Συμφωνώ, το επίπεδό μου δεν ήταν πάντοτε πολύ καλό, αλλά στα μεγάλα ματς ήμουν πάντοτε εκεί. Αν μου δινόταν το δικαίωμα να διαλέξω μεταξύ μίας μεγάλης μεταγραφής και του Χρυσού Παπουτσιού, θα επέλεγα το δεύτερο. Τα επόμενα χρόνια μπορώ να κερδίσω πολλά χρήματα, αλλά αυτή είναι η τελευταία μου ευκαιρία για μία τέτοια διάκριση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: