Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Αν σε μια οικογένεια κάποιο παιδί παραστρατήσει όλοι περιμένουν να γυρίσει,και το υποδέχονται με ανοιχτές αγκαλιές. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.

...Και τσούπ!Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ ο Βουλγαράκης!Εκνευρισμός,φασαρία,ανεβαίνοντας τις σκάλες του ΚΑΡΑΒΕΛ πιάνω την πρώτη καρέκλα που βλέπω και την εκσφενδονίζω.Σκέφτομαι πως φτάσαμε σ'αυτό το αποτέλεσμα.Συνέδριο ήταν,να πώ δυο κουβέντες ήθελα και δεν με άφησαν.Στην πρώτη σειρά στην αίθουσα καθόταν και ο πραγματικός πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ.Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος.Δεν μπορώ ούτε κι εγώ να θυμηθώ πως ξαφνικά το 90% της αίθουσας άρχισε να φωνάζει ένα σύνθημα:ΕΞΩ Η ΝΤΟΡΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΟΝΝΕΔ! Τελικά είχαμε πάρει χαμπάρι τι παιζόταν.Α!Είχα πάει στο συνέδριο σαν γενικός γραμματέας κάποιας ΟΝΝΕΔ.Η πρώτη νομαρχιακή που επισκέφτηκε ο "Ντοράκης" ήταν η δικιά μας.Επειδή είχε προσβάλλει πολλά παιδιά κάνοντας εκείνη την ηλίθια δήλωση:"Πρέπει να σπάσει το απόστημα και να τρέξει το πύον" , και αναφερόταν σ'εμας βεβαίως.Σ'εμας που κράξαμε αυτόν,τον Μεϊμαράκη και την Ντόρα.Σ'εμας που σίγουρα η ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ δεν μας ήθελε στα πόδια της...
Ερχόμενος λοιπόν στη νομαρχιακή,τον ξαναρώτησα για το απόστημα,δεν απαντα.Σε κάποια άλλη ερώτηση που του γίνετε απαντά ότι ειναι ''ΚΡΑΤΙΣΤΗΣ''
ΟΥΑΟΥ!! Και μια και μου δίνεται η ευκαιρία θέλω να τον ρωτήσω:ΡΕ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΤΩΡΑ??? ΕΜΕΙΣ Ή ΕΣΥ??
Μετά τις εκλογές του πρώτου συνεδρίου,άρχισαν οι διωγμοί. Άλλοι διαγράφησαν,αλλοι τα παράτησαν και άλλοι επιβίωσαν.Η ΟΝΝΕΔ,το μεγάλο δημιούργημα του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΑΒΕΡΩΦ,που την έκανε αιχμή του δόρατος της Νέας Δημοκρατίας,που σήκωσε τους νέους από τους καναπέδες ανοίγοντας τοπικές τη μία μετά την άλλη,αρχίζει λοιπόν σιγά σιγά να διαλύεται.
Τη ΔΑΚ-ΟΝΝΕΔ τη θυμόσαστε?Είμαστε πολύ επικίνδυνοι γι'αυτούς. Τότε,εμφανιστήκανε και διάφοροι περίεργοι.Τον μόνο που θυμάμαι,ήταν ο μουλωχτός,ο Δάνης ο Τζαμτζής.Η Νικηταρά,έγινε πλέον λούνα πάρκ. Η ΟΝΝΕΔ (αφού τη παρέδωσε ο Μεϊμαράκης,που του την είχε χαρίσει ο Μητσοτάκης,αφού είχε εκδιώξει ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ) αρχίζει πλέον να μετρά αντίστροφα. Χάνουμε το στίγμα μας.Οι νεοφερμένοι μας βαφτίζουνε "νεοφιλελεύθερους", "φιλελεύθερους", "κεντροδεξιούς". Ρε,πλάκα μας κάνετε? Είμαστε τα πάντα εκτός από αυτό που πρέπει να είμαστε? Άμα λέγαμε οτι είμαστε δεξιοί μας φωνάζανε στο λεκανοπέδιο για παρατηρήσεις. Ωραία είχε περάσει η γραμμή του Αγίου Πατέρα!!!

........................................................................

2009
Τι πάει να πεί "κεντροδεξιός" ρε? Πάει να πει 10,5 μονάδες διαφορά.Εγώ ας πούμε είμαι 70% κεντρώος προς τα δεξιά! Κι ένας άλλος,γνωστός μου,είναι 15% κεντρώος προς τα δεξιά! Δηλαδή είμαι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα.
ΜΠΟΥΡΔΕΣ!
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαμε ιδεολογική ταυτότητα θυμάστε? Εγώ θυμάμαι.Επί Ευάγγελου Αβέρωφ. Και τώρα? Τι κάνουμε? Θα συνεχίσουμε να είμαστε οι "φιλελεύθεροι"? Εγώ προσωπικά,στηρίζω Αντώνη Σαμαρά.Κάποια είπε,ρίχνοντας ένα καρφί οτι..."δεν έχει φύγει ποτέ από τη Νέα Δημοκρατία"!!!!!!!
Εσύ μεγαλοκοπέλα μου δεν χρειάστηκε ποτέ να φύγεις,γιατί είχε προλάβει ο μπαμπάκας να φύγει απ'το δικό του "πολιτικό" σπίτι.
Ήρθε λοιπόν στη Νέα Δημοκρατία,ρίζωσε,τον κάναμε και πρωθυπουργό (ούτε στον ύπνο του) ,το ένα παιδί του το κάναμε υπουργό,το άλλο παιδί το κάναμε βουλευτή,δημιούργησε ρίζες και μηχανισμούς και τώρα κάθεσαι και μας λες οτι δεν έφυγες ποτέ.Ούτε κι εγώ θα έφευγα.Μαλάκας είμαι? ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.
Όσο για ορισμένα τσιράκια που βγαίνουν και λένε οτι "ο Σαμαράς έριξε τη κυβέρνηση" δεν μας τα λένε όλα. Εγώ θέλω να ρωτήσω τα τσιράκια:ένας νέος πολιτικός με όλο το μέλλον μπροστά του για ποιό λόγο να θέλει να αυτοκτονήσει πολιτικά? Για να ρίξει την κυβέρνηση του ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ? Όχι.Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει. Και στο τέλος αν σε μια οικογένεια κάποιο πάιδι παραστρατήσει όλοι περιμένουν να γυρίσει,και το υποδέχονται με ανοιχτές ακαλιές. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
Αυτή είναι η γνώμη μου και αυτό μου λέει να πράξω η συνείδησή μου και η καρδιά μου.
Αντώνη Σαμαρά,ξέρεις πολύ καλά οτι η βάση της Νέας Δημοκρατίας,ο απλός κόσμος,θα σε στηρίξει.Μην τους απογοητεύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: